點樣避免三分鐘熱度呢?

點樣避免三分鐘熱度呢?

好多人喊住「健身」口號,但辦咗健身房會員後,原本一個禮拜會去兩三次,之後就慢慢變咗去一次,最後變咗一個月都冇去一次。唉,點解咁難堅持呢?其實唔止係健身,培養好嘅生活習慣(例如早訓早起、少吃甜食等等)都係咁,會唔會我哋真係注定係三分鐘熱度嘅人?呢度我哋會透過心理暗示嘅角度,慢慢地令自己變得自律。 

 

 

避免咗設立太高嘅目標

好多人剛開始健身嘅時候,目標往往都好高,例如「每日跑步兩個鐘」或者「要減二十公斤」。剛開始可能還可以靠住新鮮感同面子咁支撐一陣,但時間長咗之後就會覺得目標好難達成或者實現,咁就容易放棄。所以我哋係訂立目標嘅時候,可以先從容易達到嘅細件事開始,例如「呢個星期一、三、五跑步十分鐘」或者「呢個月減一公斤就好」。咁樣就唔會咁大壓力,完成率都會高啲。等到養成咗習慣之後,再慢慢制定新嘅目標啦。

 

 

尋搵新嘅動力來源

啲人去咗健身房練啲運動啦一段時間後,就會覺得啲機械式運動都係一樣冇意思,最後就冇咗健身嘅興趣。如果你都係咁,可以試下換其他運動,例如打網球、拳擊、空中瑜珈等等,因為做其他運動同去新環境都可以帶嚟新嘅動力。如果而家冇咩想法,可以追下啲健身網紅嘅社交媒體,睇下佢哋啲近況做為參考。

 

 

好嘢嘅動力源頭係自我實現嘅成就感

好多人冇辦法堅持健身,原因大部分都係「唔可以見到外表嘅改變,唔可以感受到成就感」。例如話要減肥,但只瘦咗一、兩公斤,身材改變唔明顯,又冇人留意,就容易放棄啦。所以自我實現嘅成就感非常重要,你要先做出啲初步成果,好讓身邊啲人留意,感受到成就感,咁就更容易繼續堅持啦。

 

最後話你知,全世界最高嘅CP值就係健身啦!只要每星期去三至四次,每次練個一小時就可以擁有讚嘅身材啦。雖然練習過程中會有汗、疲勞、酸痛同飲食上嘅限制,但換嚟嘅正面效益就遠大於想像。經過生理同心理嘅雙重提升,你就會有健康又有成就感啦!加油啊!InBody會係你健身之路嘅最佳拍檔,陪你堅持到最後!

返回網誌

發表留言

請注意,留言須先通過審核才能發佈。