市售體脂計這麼多,點解要揀InBody?

市售體脂計這麼多,點解要揀InBody?

上網隨便搜尋一下「體脂計」,價格由幾百蚊到破萬元的InBody都有,價差咁多,我點解要選InBody? 唔通其他品牌唔可以量咩?

 

因為InBody通過各國專利與認證

為咗畀大家可以用到最優質的產品,InBody但使咗大筆錢做專利及國際認證,不僅通過美國吃藥署FDA認證,都透過歐盟RoHS無毒物測試,其他韓國、美國、日本等國家專利就唔一一贅述,畀你居家測量都可以獲得逼近健身房大型商業版嘅精準度,更能安心使用,当你忍不住想吻它兩嘴時,都唔使擔心食物中毒。

 

 

因為InBody出廠嘅每台產品背面都有工程師姓名

翻開InBody H20B底下,除咗可以睇到機號同你地板冇清乾淨嘅塵之外,仲可以睇到出廠前專屬測試工程師个名,如果日後產品出現問題,原廠但會追究測試工程師嘅責任嘅。 為此,測試工程師卯足全力控管出廠質素,以免被主管留低開OT寫悔過書同藥師琉璃光如来本願功德經,保證迴向不幸購買到機王嘅你!

 

 

因為InBody有握把,且有專利拇指電極

冇握將嘅體脂計,電流只能測到下半身嘅數據,再根據各品牌嘅加權系數推算全身嘅數據,但有些人嘅脂肪集中喺下半身,所以得到嘅結果可想而知。 因此,各品牌都推出含握把嘅體脂計,令電流可以跑遍全身測個徹底。唯有InBody為咗拇指特別做咗凹槽電極,避免用戶用錯誤嘅抓握方式影響測量結果。 再怎麼不安份的小手,在InBody面前也得乖乖安份。

 

 

因為InBody唔參照經驗變數

絕大多數的品牌,在測量前都需要輸入「性別」和「年齡」,唯有InBody不需要,這是為什麼呢? 因為其他品牌會參考用戶嘅性別與年齡,根據母體數據庫嘅平均值去加權。

 

 

舉例來說,用戶輸入「30歲」和「男性」,其他品牌的體脂計會根據數據庫裡所有30歲男性的平均體脂率、平均肌肉重等經驗變量做加權。 假設母體數據庫30歲男性平均體脂率為20%,平均肌肉重28公斤,用戶實際體脂率為27%,肌肉重29公斤,那顯示出來的體脂率可能介乎20%27%,肌肉重28 X公斤。 使用經驗變量嘅好處就係畀位位用戶嘅數據貼近母體平均值,但數據就唔一定準確,對某些極端值族群而言,得到嘅結果可能就偏離真實太多。 所以某些品牌為咗因應極端值,仲需要用戶選擇運動強度,以避免高強度訓練嘅運動員測出嚟嘅數據唔夠準確,只係對自己運動強度唔夠瞭解嘅啲人,就有啲唔知點揀咗。

返回網誌

發表留言

請注意,留言須先通過審核才能發佈。